A4mans, programa a TV3 de l’Antoni Tolmos

El programa de televisió “a4mans” que ha estat creat pel nostre company Antoni Tolmos a partir dels projectes que ha realitzat en els darrers anys en l’àmbit de la importància de la música en la vida de les persones i els continguts sobre Identitat Sonora treballats amb estudiants de la Facultat.

En cada capítol i sota el marc d’un valor (actitud, tolerància, identitat, etc..), l’Antoni entrevista dos convidats on es parla de la seva vida a través de les cançons que els han marcat.

Aquí teniu l’enllaç per poder seguir la sèrie a la carta  a la web del programa: www.tv3.cat/a4mans

a4mans

Aquesta entrada es va publicar en Novetats. Bookmark el permalink.Tant els comentaris com els trackbacks estàn tancats.