Lectura de la tesi doctoral de Ricardo Juárez Lozano

Lectura de la tesi doctoral de Ricardo Juárez Lozano, professor titular de la Universidad Autónoma de Ciudad Juárez que ha realitzat el programa de doctorat a la nostra àrea de coneixement Didàctica de l’expressió Corporal:
El proyecto MARACAS, una estrategia de eduación integral para niños y jóvenes que transforma la realidad social a través de la actividad física.
Dirigida per Pere Blanco Felip i codirigida Ma. Carme Jové Deltell; es va dur a terme el 28 de febrer de 2012 a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat de Lleida. Ha obtingut la qualificació d’excel·lent cum laude.

Aquesta entrada es va publicar en Didàctica de l'Expressió Corporal, Tesis doctorals. Bookmark el permalink.Tant els comentaris com els trackbacks estàn tancats.