Presentació de comunicació al Symposium on School Life and School History Museums

La comunicació presentada per les alumnes Meritxell Hernández i Toni Ruiz, de 4t curs de Grau en Educació Infantil de la Universitat de Lleida, i per la Dra. Nayra Llonch, professora del Departament de Didàctiques específiques de la Facultat de Ciències de l’Eduació de la mencionada universitat, ha estat seleccionada per a ser presentada al 15th International Symposium on School Life and School History Museums, organitzat pel Museu de l’Escola d’Eslovènia, l’Associació Històrica d’Eslovènia i l’ICOM-Eslovènia, i que tindrà lloc del 26 al 29 de juny de 2013 a la capital del país, Ljubljana.

Aquesta entrada es va publicar en Didàctica de les Ciències Socials, Notícies. Bookmark el permalink.Tant els comentaris com els trackbacks estàn tancats.