Seminari ODEC-UdL

Descarregar Pdf

El dia 6 de maig de 2024, de 16 a 18.30h, a l'Aula Maria Rúbies (1.07) de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social tindrà lloc:

Presentació i moderació: Núria Llevot Calvet, investigadora principal del Projecte, Universitat de Lleida.

Ponència: Oscar Kem-Mekah Kadzue, professor de Yaoundé I (Carmerun) Realidad de Camerún: miradas y desafíos.

Anàlisi del treball empíric per part de l’equip de recerca: Dieudonné Beau Céjour Kamkou, doctorand d’origen camerunés a la Universitat de Lleida; Magdalena Acosta Hernández, doctoranda de la Universitat de Lleida; Membres de l’equip UdL

Professora convidada: Florencia Serra Barabino. Investigadora Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas de Buenos Aires, Argentina. "De movimientos y viajes en la educación argentina: espacios, límites y fronteras".
Reflexions finals per part de l'equip: Mapaz López Teulón

Cloenda: Olga Bernad i Alfonso Revilla